amik soha

2010.01.28. 11:53

A Szakosztály tagjai egyszer remélhetőleg megnősülnek majd, de a nejeknek nem lesz könnyű dolguk. A most következő mondatok bizonyára soha nem hagyják majd el feleségeik száját.

 

Jamalné: Drágám, engem lenyűgöz a francia kultúra!

Nokedliné: Édesem, imádom hogy ilyen megbízható és felnőtt vagy, egy komoly, megfontolt férfi, erre vártam már régóta...

Kifliné: Miért kiabálsz velem állandóan, egyszer hadd döntsek én....

Bruxné: Drágám, olyan lepusztult vagy, figyelj már kicsit oda a külsődre, kérlek!

Lustáné: Drágám, teljesen kiégsz, ha napi 16 órákat dolgozol, lazíts kicsit.

Droidné: Jajj, édesem, hadd simogassam meg picit azt az aranyos babaarcod!

Ózné: Édesem, nálad vannak a jegyek az operabálra?

Vikingné: Úgy tetszik a derékig érő hajad, hadd fésüljem ki, úgy szeretem.

Mäjerné: Drágám, ez a görögsaláta családi recept, igazán semmi hús nincs benne.

 

Az ötletekért köszönet Jamalnak és Nokedlee-nek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr691708739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droid 2010.01.29. 15:10:05

Jó lett! Nekem monjuk babaként is ilyen arcom volt :D
süti beállítások módosítása