Vitapont

2011.04.16. 19:36

A ma esti El classico és a héten a Facebookon kapott üzenet után eszembe jutott, hogy írok egy posztot vagy többet, olyan témákban, ami mindannyiunkat érdekel és mindannyian értünk hozzá, hiszen magyarok vagyunk, vagy mi?  A téma pedig nem más, mint szeretett sportunk a labdarúgás. Az alábbiakban szeretném véleményemet kifejteni azokban a vitapontokban, melyekben állandóan a támadások kereszttüzébe kerülök és azokban, amelyek folyamatos vita tárgyát képezik. Az első körben az aktualitás okán a Barcelonát és a Real Madridot szeretném górcső alá venni:

Szerintem a legerősebb pontvadászat Európában az angol, mégpedig azért, mert itt nem két csapat fut versenyt a bajnoki címért, hanem négy-öt, emellett viszonylag kiegyensúlyozott (erről még a későbbiekben bővebben). Bármennyire is jó és látványos is az angliai foci (igen angliai és nem angol, mert sajnos nem az angolok a fazonszabászai az ottani labdarúgásnak, nem is értem, hogy miért csodálkoznak a válogatottjuk botrányos szereplésén), a legerősebb csapat(ok) nem a Szigetországban, hanem Spanyolhonban székelnek.

A jelenlegi Barcelonát nem kell bemutatni senkinek, látványos, közönségszórakoztató játék, igazi labdazsonglőrökkel, saját nevelésű fiatalokkal és igazi világsztárokkal, akik mindenféle sztárallűröktől mentesek. Szimpatikus csapat, szimpatikus csupaszív edzővel. A másik oldalon ott van viszont a Real Madrid, a összevásárolt galaktikusok, az arrogáns Mourinhoval, a bőgőmasina C. Ronaldoval, emellett ráadásul, még a szövetség csapata is. Felháborító, undorító, gyűlöletes! na, nagyjából ez az, amit a Szakosztály döntő többsége képvisel, és ezért nem is hibáztatom őket, viszont nekem ebben a kérdésben más az álláspontom. A Barca tényleg a legjobb csapat jelenleg, (remélem ez csak a ma estig fog tartani), de szerintem három emberből (gondolom mindenki kitalálta, kikre gondolok, Messi, Xavi, Iniesta) áll, akik nélkül végük lenne. Nézzük először a hátsó alakzatot: Victor Valdes sokat fejlődött az évek során, most már nem megy el rajta meccs, de messze nincs benne Európa legjobb 15 kapusában, ami azért egy Barca szintű csapatnál blama, de legalább katalán. A védelemben Pique tényleg fantasztikus, csak kicsit balhés a srác (az utóbbi hónapokban többek cikkeztek róla a bulvárlapok, mint C-ről az egész évben), mellette ott az a Puyol, aki maga a Barcelona. Ez igaz is a katalán Balázs Palira, csakhogy az öreg, ha valódi nagycsapattal kerül szembe, rá kell hogy jöjjön, hogy egyrészt már nem 20 éves, másrészt, ha 20 éves lenne, akkor is csak nyomozná a labdát. A széleken Dani Alves és Abidal vagy a jelen esetben Maxwell robotól. Abidal egészen jól megoldja a feladatát, hiszen védekezik és a támadásokba is belesegít, Maxwell megfelelő helyettes, de hosszútávon zavarba hozható, nem tud tartani egy Di Mariat egy egész meccsen át. Dani Alves „a brazíl gyalogkakukk”, a felülreprezentált balfaszok mintapéldánya. Brux kolléga védi ezt a szerencsétlent minden esetben, de javaslom ne csak a statisztikákat nézze, hanem a meccseket is, mert hát az a valódi értékmérő. Néha, ha megjelenik NSO-n egy-egy nagy gólja, az még nem azt bizonyítja, hogy jó játékos, csak azt, hogy néha eltalálja a labdát. Kb. a Videoton védőjéhez, Marco Andicshoz tudnám hasonlítani, aki egy szezonban rúg 5-6 baromi nagy szabadrúgásgólt, de ettől még nem játszik a Barcelonában. Ráadásul ennek a bragánynak, minden 8. beadása sikerül csak, a többi a kapu mögött vagy az oldalvonalon kívül landol, mintha a Csizmadia Csabát látnám. A középpálya felé haladva már kevesebb hibát fél felfedezni az ember, de azért mint minden csapatnál, itt fel lehet fedezni hiányosságokat, mint például Busquets, aki csak annak köszönheti létjogosultságát a kezdőben, hogy katalán. Ha valaki megnéz egy meccset annak szembeötlő, hogy Xavi kb. 3-szor annyi labdát szerez, mint ő, és ezek után fennáll a kérdés, hogy ki is a szűrő? Fentebb már volt szó a Xavi, Iniesta, Messi hármasról, amely szerintem a világon páratlan, talán a futballtörténelemben is csak a Kocsis, Czibor, Puskás hármashoz hasonlítható. Ehhez párosul az a David Villa, aki bármilyen rossz csapatban játszana, akkor is legalább 10 gólig jutna idényenként, pedig nem is nagy cselgép, de hát ő a Barcában játszik. Végül essék szó még a szintén szenttehén Guardioláról, aki sokak szerint eléggé megnyerő személyiség. Ezzel vitatkoznék, hiszen bizonyította nem egy ízben, nemcsak edzőként, hanem játékosként is, hogy ha elpattan a húr, akkor ugyanakkora arrogáns fasszopó, mint kollégája Senor Mourinho. Mindemellett nem tartom rossz edzőnek, de ezzel a jelenlegi Barcával nem volt sok dolga, hiszen egy kész csapatot kapott. 2006-ban ugyebár elküldték Frank Rijkaardot, mivel a vezetőség úgy érezte, hogy nem elég motivált a csapat. Lehet nekem sem lett volna nagy kedvem játszani, ha egy rasztás nigger próbálja belém verni a katalán öntudatot és elmagyarázni, mit is jelent ez a klub a katalánoknak. Na, de jött Pep és minden megváltozott! ezen még az sem változtat, hogy olyan rossz igazolásokat is sikerült végrehajtania, mint a labdazsonglőr hírében álló viking harcoshoz hasonlító Eidur Gudjohnsen, a fehérorosz Alexander Hleb, Gianluca Zambrotta vagy a közönségkedvenc Zlatan Ibrahimovic szerződésének nyélbeütése (játékostemetőkről a későbbiekben). Valószínűleg, ha nem lett volna a Messi-Xavi-Iniesta hármas, kb. fél éven belül röpült volna Guardiola. De hát volt, így az ő neve is aranybetűkkel van jegyezve a Barca évkönyvében.

És akkor jöjjön az ellenfél vagy jelen esetben helyénvaló az ellenség kifejezés is, a Real Madrid. Azt hiszem ebben az lehet elfogultsággal vádolni, hiszen madridista vagyok és ennek kettős oka van, egyrészt mert a kedvenc játékoson Raúl itt játszott majd két évtizeden keresztül, másrészt a francoista hagyományok közelebb állnak hozzám, mint pl. Picasso képei. Mindenestre megpróbálom objektíven szemügyre venni a Madridot. Nézzük először a kapusposztot! Hát igen Iker Casillas egy extraklasszis, amit nemcsak a klubjában, de a válogatottban is számtalanszor bizonyított már. A középhátvédek közül Pepe egy igazi baromarcú búldózer, nagyjából Materazzival emlegetném egy lapon, bár ettől függetlenül a feladatát viszonylag jól megoldja. A másik jelenlegi középső védő Carvalho, aki leigazolásának értelmét nem igazán láttam a szezon előtt, mindenesetre eddig nem okozott csalódást, sőt a fejjátéka az ellenfél kapuja előtt is hasznos volt már több alkalommal is. Ezen a poszton a cserék is minőségiek, hiszen mind Raúl Albiol, mind Ezequel Garay válogatott futballista. A széleken Marcelo és Sergio Ramos állják a vártát és véleményem szerint jobban, mint a Barca játékosai ezen a poszton. Ramos szintén fegyelmezetlen játékos, de sokkal technikásabb, mint Alves és tud beadni. Marcelo is ügyesebb technikailag, mind Abidalnál, mind Maxwellnél, csak sajnos néha nagyon eltűnik a mezőnyben, máskor meg ő a meccs embere. Ez lehet, hogy fiatal korából adódik, mindenestre bal szélsőként is bevethető. Az igazi csata a ma esti mérkőzésen természetesen a középpályán fog eldőlni, hiszen mindkét csapatnak ez a legerősebb csapatrésze. A védekező középpályások közül Xabi Alonsot nem kell bemutatni senkinek, fegyelmezett zongoracipelő. Ha valakinek esetleg feltűnt, hogy játéka nem annyira látványos, mint volt korábban a Liverpoolban, annak megjegyezném, hogy kissé más szerepkörben játszik, illetve, hogy ott a középpályán nagyjából csak Gerrard volt technikásabb játékos nála, míg a Madridnál majdnem mindenki. Mivel a Real két szűrővel játszik, ezért nem szabad kihagyni sem Khedirát, sem Lassana Diarrát. Előbbi a tavalyi világbajnokság nagy felfedezettje, akinek érkezését kissé kétkedve fogadtam, mégpedig két okból is. Az egyik, hogy nagyon fiatal és kevés rutinnal rendelkezik, ami nem feltétlenül elegendő a Real sikerhajkurászós elvárásaihoz. A másik, hogy rengeteg egy VB-s játékost láttunk már (Paolo Rossi, Fabio Grosso, El-Hadji Diouf) és előre ugyebár nem lehet tudni, kiből lesz a cserebogár. Mindenesetre eddig úgy tűnik nem volt rossz vétel és sikerül beépíteni a csapatba. A másik szűrő, Diarra, már két éve Madridban székel és játékát leginkább Makelelééhez tudnám hasonlítani, a probléma csak az, hogy 10 év alatt a foci sokat változott és lehet, hogy Makelele sem lenne manapság olyan hasznos játékos. Ettől függetlenül Lass abszolút megüti a Real szintjét, csak sokszor nem fér be a csapatba. C. Ronaldot nem ecsetelem, ugyanúgy, ahogy a Barca trióját sem, mindenki ismeri őt is. A másik szélen azonban ott van Özil vagy Di Maria, akik nemcsak fiatalok, hanem rendkívül tehetségesek is, a kérdés csak az, hogy ez elég lesz-e a Realban? ők is el tudnak tűnni meccsekre, máskor meg ők döntenek. Kíváncsi leszek a ma esti produkciójukra. Csatárposzton végre van választási lehetősége az edzőnek, Benzema megtáltosodott, Higuaín felépült, bár még nincs játékban, míg Adebayor mégis csak Adebayor (a német fiú). Ezen a poszton csak attól kell félni a madridistáknak, hogy mi van, ha mindháromnak szar napja van? Higuaínról tudjuk, hogy egy gólzsák, csak éppen a fontos meccseken nem sül el a lába, Benzema megint majd 3 hete nem rúgott gólt, Adebayor nem biztos, hogy kezd. Szóval ezen a poszton biztosan erősebb a Barca. És végül, de nem utolsósorban, Mourinho. Egyesek szeretik, mások gyűlölik, azt viszont többé-kevésbé mindenki elismeri, hogy jó edző. Ezt én is tartom, főleg annak tükrében, hogy Guardiolával ellentétben, ő már épített fel csapatot a semmiből (Portoban), míg tavaly az Interrel BL-t nyerni azért nem volt könnyű. Érdekes, hogy idén az Inter, ugyanazzal a játékoskerettel csak a 8 közé jutott. Míg az olasz foci elindult a lejtőn (a 2012-13-as BL szezontól csak három csapattal képviselhetik magukat). Emellett arrogáns, nagyképű és mindig ő akar a középpontban lenni. Bár erről az utóbbi viselkedésmódról az a véleményem, hogy ezt szándékosan csinálja, mert amíg az újságírók vele vannak elfoglalva, addig a játékosokkal nem foglalkozik senki. Ebben az évben nem is bukott ki nagyobb botrány a Real háza táján.

Szóval nem lehet megmondani előre a végeredményt, talán a Barca egy picit esélyesebb, talán kezd beérni Mourinho munkája, annyi mindenesetre valószínű, hogy a pártatlan szurkolók biztosan jól fognak szurkolni. (elnézést, hogy ilyen hosszú lett)

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr122831765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brux_88 2011.04.17. 08:47:42

no akkor...Dani Alves...tudom, hogy a Szakosztály nagy része nincs kibékülve vele, én változatlanul a világ legjobb 5 szélső bekkje közé sorolom...

-a beadások gyengék: sosem láttam erről statisztikákat, meglehet...bár bizonyosan komoly vesztesége a katalán csapatnak, hogy nem tudja odavarázsolni megfelelőbb arányban a robusztus barcelonai támadók fejére a labdát...
-"néha eltalálja a labdát"...ez arra enged következtetni, hogy főként remek lövőereje miatt alkalmazzák...egy olyan csapatban, ahol majd minden esetben pályán van egy -azt hiszem csekély felkészültségem ellenére kijelenthetem- pompás, nálánál valóban jobb rúgótechnikával megáldott kolléga...
-vigyázz a buksidra, most megrázom a tudásfát: (marha nehéz, mert egy lap sem írta még meg) a Barcelona ereje a kis passzos játékra épül, tulajdonképpen tökéletesítették a régi magyar stílust. ebbe D.Alves tökéletesen belepasszol, rengetegszer megjátszható, és az egyérintős passzokban, az egy-egy és kettő-kettő elleni szituációkban ugyanolyan hatékonyan szerepel...

tehát összegezve annyit mondanék, hogy a feladatkört, amit a csapat megkíván tőle, maximálisan betölti, természetesen előfordul nála is rossz beadás, csínbe tett labda, és helyezkedési probléma (nem ér vissza, ilyesmi...<mondjuk ezt egy ilyen szintű csapatnak meg kell oldania, többségében meg is teszi>)
csak egy példa, hogy miről is hablagyolok itt:

www.youtube.com/watch?v=lFfRSjpNoo8

szerintem a fontosabb kérdés, hogy mi a baja Óz barátomnak ezzel az amúgy nagyon is tehetséges labdarúgóval...komoly konkurencia Ramosnak, vagy egyéb?...nem tudom, majd talán egyszer tőle megtudjuk...

igaza lehet egyébként abban, hogy a kulcsjátékosai nélkül a Barca nem szerepelne így...gondolom senki nem vette észre például a Realban a Higuain sérülése után keletkezett zavart...érdemben nagyon nehéz volt őt pótolni, ami nagyban belejátszhat abban, hogy a fővárosi alakulat tisztes távból követi a katalánokat...és ez egy, hangsúlyozom EGY ember...játszunk el a gondolattal, mi történne, ha mellette még C.R. és mondjuk Özil sem léphetne pályára...

azt hiszem így első szusszra ennyi lenne a hozzáfűznivalóm...kíváncsian várom a többiek észrevételeit...

A csodálatos Óz 2011.04.17. 10:36:50

A Dani Alvessel való problémáimat a tegnapi meccs tökéletesen igazolta, futkosott fel-alá, majd a végén csinált egy tizenegyest! Ennek semmi köze Ramoshoz, mivel sehol sem vetélytárs, sem a válogatottban, sem a klubcsapatban. A beadásokról meg még annyit, hogy valóban viszonylag alacsonyak a katalán támadók, de tavaly Ibrának sem tudta a fejére tenni. Nem is nyertek BL-t.
A másik fele a dolognak, természetesen nem mondtam azt, hogy a Real két-három játékos hiányát nem érzi meg ugyanúgy, mint bármelyik másik csapat.
A tegnapi eredmény így is bravúr, és a helyzetek alapján szerintem igazságos is.

brux_88 2011.04.17. 10:50:49

tehát azért nem nyertek BL-t, mert nem voltak jók a beadások, nem azért, mert az Inter egy bődületesen fantasztikus védekezést produkálva egyenlítette ki a tudásbeli különbséget, és gyors kontrákkal döntötte el a továbbjutást...

sajnos nem láttam a tegnapi meccset, teljesen elfoglalt az alvás (az egész estém ráment), de remélem, hogy lesz egy meccs, amit meg tudunk nézni együtt, és jobban ki tudjuk elemezni a kérdést...

"Futkosott fel-alá": minden Barca-játékosnak ez a dolga labda nélkül, és mivel a lasztit egyszerre csak egy csapattársnak lehet adni, ezek alapján a többiek is ugyanezt tették...(tudod így kell üres területre helyezkedni)
igaz...csinált egy 11-est...ez viszont egyik korábbi állításodat sem erősíti meg, annyit mond, hogy nagy nyomás alatt D.A. is hoz rossz döntéseket...

ha ennyire világos, hogy alkalmatlan játékos, vajon miért nem tűnt fel ez rajtad kívül senkinek?...nagy szemétség lenne, ha feltételezném, hogy vannak Barcelonában olyan szakemberek, akik -kövezz meg- jobban átlátják a dolgokat nálunk?

azt azért szépen lassan eléred, hogy az eddigi viszonylagos pártatlanságom lassan eltűnik, és -bár eddig semmi bajom nem volt a Reallal (igaz jobban tetszett a Barca stílusa)- szép csöndben antirealistává teszel...

sebaj, legalább a meccsnézések még izgalmasabbak lesznek...:)

(plusz valószínűleg veszek egy Dani Alves mezt) :)

a Viking 2011.04.17. 11:18:15

@brux_88: nem.
D. Alves egy Csizmadia szintű játékos. Miért? Csak. Ne vitatkozzá!
Amúgy tegnap igazságos volt a döntetlen, még úgy is, hogy a barca lefocizta a reál (hál' Istennek), de az utolsó 15 percben olyan flegmán, és nemtörődöm módon játszottak, hogy megérdemelték a pontvesztést. Mondom ezt úgy, hogy Óz miatt nem bírom a reált.
Halál komolyan nem tudom mit látsz az Alvesben Brux. Viccet félretéve. Azért van ott, mert a Messi szeret vele játszani, tehát annyi valóban igaz, hogy ők jól elpasszolgatnak. De 10 beadásából 9 taccs, vagy kakasülő (Csizmadia). Érdemes visszaemlékezni a vb-n nyújtot teljesítményére (ha lehet egyáltalán ezt így hívni). Más csapatban ez a játékos egy középszintű szélső. A barcában a Lázár Pál is top 5-ösnek tűnne.

Noked-Lee 2011.04.17. 11:21:59

"Szimpatikus csapat, szimpatikus csupaszív edzővel"
na, én ezzel vitatkoznék. én már annyira megutáltam a barszát, hogy béelben a te oldaladon fogok állni, kedves óz!

a Viking 2011.04.17. 11:27:44

@Noked-Lee: ez számomra tökéletesen értelmezhetetlen, amit csinálsz!!!

a Viking 2011.04.17. 11:29:51

szurkolsz b.meg Murinnyónak, meg C. Ronaldónak??? Mekkora már az arrogancia-faktor. Te tényleg a C. vigyorgó, nagyképűen pökhendi pofáját akarod látni, mikor továbbjutnak? Ez kb olyan, mintha Materazzinak szurkolnál Illés Béla ellen...

A csodálatos Óz 2011.04.17. 11:57:04

@Noked-Lee: Tegnap Kiflee-vel néztük a meccset és még ő mondta, hogy a Guardiola nagyobb cigány, mint a Mourinho!

A csodálatos Óz 2011.04.17. 12:00:36

@a Viking: Egyetértek Vikinggel, már ha ezt most tényleg komolyan gondolja!
Másrészt nem akarok én senkiből madridistát csinálni és ne mondja senki, hogy miattam utálta meg a Realt! még nem is ismertük egymást, amikor a Real a legnagyobb bevásárlásait végrehajtotta, illetve azokról nem én tehetek!

a Viking 2011.04.17. 12:23:19

@A csodálatos Óz: komolyan gondoltam.
És ne csinálj úgy, mintha nem te intézted volna a reál bevásárlásait jó!?

brux_88 2011.04.17. 12:24:42

@a Viking: ebben a csapatban pedig tökéletesen ellátja a feladatát, illeszkedik a gárdába, hasznosan játszik, és gólt, gólokat szerez...semmi szüksége a Barcelonának a beívelt labdák tömkelegére...ennyi erővel Iniestát is szidhatnánk, mert nem elég erős a fejjátéka...

a vb-n nagyon sokan alul teljesítettek, érdemes Messire, vagy épp C.Ronaldora gondolni...egyikük sem vitte hátán a csapatot, ahogy teszi ezt a klubcsapatukban...

lehet, hogy túlzottan védem őt, és ennyit nem érdemel, de az is túlzás, hogy Csizmadiához hasonlítjátok...én épp amiatt védem, mert fogalmam sincs, miért pont őt szúrtátok ki...jól játszik ebben a csapatban, amelyik már annyi, nálánál nagyobb kutyaütőt foglalkoztatott...(leírom még egyszer) JÓL FUTBALLOZIK A CSAPATÁBAN...

ha lemegyek Pécsre, tényleg üljünk le egy barszameccsre...most már kíváncsi vagyok, hogy melyikünk látja rosszul a dolgot...

és utána igyuk le magunkat unicummal...nos?

a Viking 2011.04.17. 12:34:30

@brux_88: unicum jöhet. Beilleszkedik a GÁRDÁBA????? Úristen!
De áruld el. Ha nincs szükség beadásokra, és ő ráadásul nem is tud, akkor mégis miért csinálja? Illetve miért próbálja?
Azért őt baszogatjuk, meg őt találtuk meg, mert rettenetesen feltűnő (negatívan) volt, amit csinált. Kerékkötő. Nem csak ráböktünk, hogy no! cseszegessük őt!

brux_88 2011.04.17. 12:56:02

ezért nem értem, hogy nekem miért nem tűnt fel...node majd akkor átunikomuzunk egy meccset, oszt világos lesz...

(bár továbbra sem értem, hogy Pep miért nem látja...miért hosszabbít vele (egy nagyon busás) szerződést...ha tényleg ilyen rossz, és még drága is...)

(próbáltad már leírni, hogy átunikumozunk?...döbbenetesen nehéz...:/ )

Noked-Lee 2011.04.17. 13:02:17

nos, döntésem két okból fakad:
1. borzasztóan unom már az önelégült barcaszurkoló kislányok pofáját, inkább nézem helyette az önelégült óz pofáját.
annyira közhely már, hogy nincs jobb csapat a katalánoknál, hogy jól esne, ha felnyalatnák velük a gyepet.
2. nemes egyszerűséggel a döntőben a united ellen jobban örülnék a realnak, mint a barszának. verhetőbbek. verstanden?

brux_88 2011.04.17. 13:39:58

@Noked-Lee: teljesen érthető...
1) nem te laksz Boci közelében
2) a united nem lesz ott a döntőben :)

a Viking 2011.04.17. 13:47:43

@Noked-Lee: 2: jogos és érthető.
1: tavaly pl az inter kiverte őket. Vigyázz Bodci önelégültségével. Bajnok lesz a vidi. Ezek után még reál sikerekkel is tetézni... hát, én inkább a barcásokat választom.

a Viking 2011.04.17. 13:48:29

@brux_88: azért nem látja gárdióla, mert valószínűleg Alves jól szopik.

A csodálatos Óz 2011.04.17. 15:07:06

A Volán már bajnok, a Real nem lesz, de sebaj talán a BL! a Vidi most már tuti behúzza! remélem az Albacomp is, de ha nem akkor is meglehet a triplázás, mert a Vidi II. is vezeti a tabellát! olyan jó ezt kimondani! Székesfehérvár a székessportfőváros! :D micsoda neologizmus!

A csodálatos Óz 2011.04.17. 15:09:11

@A csodálatos Óz: Na, de kedves Óz remélem tudja, hogy csak a Zorbán Viktor miatt lehetséges ez? amúgy az egész egy putri! Ennek semmi köze nincs az évek óta tartó tudatos csapatépítésnek!

Noked-Lee 2011.04.17. 16:08:06

@brux_88: hát, egyébként nem lesz könnyű meccs a schalke ellen se.

Jamal_Fraser 2011.04.18. 00:11:18

öh, lusta (nem, jamal) vagyok végigolvasni a kommenteket, helyette idehányom az enyémet is

1, A barca nem szimpatikus, hanem nézhetetlen, unalmas focit játszó, idegesítő, szarrágó kis banda.

2, DANI ALVES HULLADÉK! a tegnapi meccsen:
jó beadások száma: 0
szerelések: 0
róla lőtt gól 1 (tizenegyes)
Czizi is kb. ezt nyújtotta a Vasas ellen, de róla nem rúgtak gólt...

3, Kivál pposzt Óz, köszönjük!

4, Pep tényleg nem tud igazolni, főleg csatárposztra, egy jó játékosa volt, Eto, őt is elengedte, véleményem szerint David Villa se játszana ott, ha nem lenne hispán.

5, Dani Alves egy szar. Brux, nézz barca meccseket!

Jamal_Fraser 2011.04.18. 00:14:10

na, így olvasva én is Rózsival vagyok, hajrá Real! :)

Luusta 2011.04.18. 09:47:24

igazából én egyik csapatot sem szeretem különösebben, valamint akkor nincs pulzusemelkedésem, ha egymás ellen játszanak...csaj vagyok, de nálam jobban a latba esik, hogy C. Ronaldo meg Ramos(jó játékos ő is, de egy alattomos favágó paraszt, férfimodellnek álcázva)Realos, így képtelen vagyok nekik drukkolni. Ez mondjuk még nem tesz Barca-fanná.
Más Óznak: Rault egészen megkedveltem, minden tiszteletem az övé, hogy relatíve öregen képes váltani, otthagyja az emblematikus csapatát az újban pedig hajt(!) és jól játszik. Szimpatikus jelenség na, hajrá Schalke!!

a Viking 2011.04.18. 10:17:01

@Jamal_Fraser: 1: nincs igazad.
2: igazad van
3: igazad van
4: nincs igazad (Eto szar volt)
5: igazad van

Jamal_Fraser 2011.04.18. 15:33:38

gyorsan rákerestem, aszongya Eto 145 meccsen 108 gól. szerintem ez a szartól messze van, főleg, hogy pl Rooney 211/101-es, David Villa pedig 164/108-as mutatókkal bírnak ugyanebben a körülbelüli 5 évben.

Noked-Lee 2011.04.21. 09:14:18

bede márton barca-drukker, ráadásul tipikus barca-drukker. ezzel nálam végképp eldőlt.

Noked-Lee 2011.04.27. 21:26:13

hehe, 2 perce megszólal a barca-drukker szobatársam:
-basszus, ez a dani alves! nem tud védekezni, nem tud passzolni, nem tud beadni, és még azt mondják rá, hogy a legjobb szélső!
pedig nem beszéltünk össze :)

Jamal_Fraser 2011.04.28. 13:50:41

@Noked-Lee: hát igen, Brux álláspontja tarthatatlan, szerintem a világon két ember van, aki nem látja: ő és Guardiola.

A csodálatos Óz 2011.04.28. 23:40:40

Kedves Brux!

három Classico elteltével azt hiszem kijelenthetem, hogy Dani Alves egy szar hátvéd, szar középpályás és még kapusnak is szar! ha esetleg nem láttad a meccseket, akkor sajnos hasztalan ez a jól alátámasztott érvrendszerem!

Noked-Lee 2011.04.30. 09:01:09

@A csodálatos Óz: ki merem jelenteni: dani alves rosszabb hátvéd, mint egerszegi krisztina!

a Viking 2011.04.30. 13:06:25

@Noked-Lee: azt hiszem most hangzott el a kulcs.
süti beállítások módosítása