SMS

2013.07.09. 10:34

Mivel most éppen nem kell mennem napszámozni Baranyába a rabszolgatartó, éhbérért dolgoztató cigány vállalkozó főnökömhöz a gyümölcsösbe, ezért gondoltam jól ellopom Kifli korábbi posztötletét, és én is leírom a vicces sms-eket, mert van bőven, amit tőletek kaptam. Az ékezeti hiányosságokat, valamint a látványosan részeg sms-eket nem javítottam ki, így autentikusabb. 

Kurvára jellemző SMS a boldog békeidőkből:

Viking,,Holnap megnézzük a honvéd-fradit hangiban vagy nálad?''

Valamiért Kifli és Brux is kötelezőnek érezte, hogy elküldje ezt az SMS-t, éppen nekem:

Kifli: ,,Ne haragudjon tanárnő, de én a zsidókat NEM hívnám el!''

Brux: ,,Ne haragudjon tanarno,de én a zsidokat...Nnnem hívnám meg... :) '' (szerintem Brux részegebb volt)

Mennyire Viking! 2011.06.10. ,,Éppen szarok.''

Gasztro élvezetek Nokedleetől:

,,A mai vacsorám: palinka, fasirt, sor, dinnye, fagyi, tej. Ha ezután nem fosok, akkor soha!''

Ebben az üzenetben vázolta Nokedlee az új törésvonalakat. Fontos infó következik:

,,Az uj revizionisua harmas: te, en, sanyi. Vanya nem.''

Viking helyzetjelentése egy átlagos Szenesről:

,,Milán vetkőzik szenesben,spaics asztalon táncol,boda lehányta magát,semmi nem változik.

Nokedlee, szintén fontos tudnivalóval. Szerintem itt már volt benne egy légkör:

,,Hu te, siokbnkra tovabar is a zundormány sunak jarnaj.''

Viking szerint jó party lennék: ,,Majd jól feleségül veszlek!''

Szintén Viking, durván rasszista, felháborító üzenete: ,,Zavar a sok feka az nfl-ben.''

Nokedlee története: ,,Ket csaj mellettem a buszon: -hat, igazabol csak az olaszok tudnak jo pizzat csinalni! -najo, azok mindenben jók! - hat tudnak elni, az biztos! EXPRESSIS VERBIS!''

Éppen irigykedtünk, majd jól elszidtuk Kiflit, mekkora aranyifjú már, erre a válasz az ismert nyilas híradóból:

,,Amúgy most veszem észre, hogy télleg vattásvállú a zakóm. :)''

Legjobb szülinapi kívánság Óztól, amit fehér ember kaphat: ,,Isten éltessen Szasszer, Remélem kaptál sok-sok nigger rabszolgat! :) ''

Itt Kifli elmerülve az alkoholmámorban:

,,Lagzibanvagyok,mérsékelteniszokcsak.Harcoljatokésdolgozzatok!''

Lusta Droidról: ,,Mi kell a másnapos, könnyezve hányó Rucskának, hogy jobban érezze magát? WIFI !!!''

Újfent Lusta az állatidomításról és az úri viselkedésről: ,,Egy majomra ha öltönyt adsz, attól még egy majom marad. Hiába veszek fel elegáns inget, ha reggel a zsebemből szedem ki a részegen vett pizza maradékát.''

Legjellemzőbb Droidos üzenet, van belőle a telefonomban vagy 30 db.: ,,Kaja?'' ,,Flekken?''

Brux bátya arról, hogy nem vagyunk már a régiek: ,,talalkoztam egy antiszemita részeg taho tarsasaggal délelott Szombathelyen és idegesítenek...öregszem basszameg...''

Sic transit gloria mundiSZ! ...

u.i.: a régi telefonomban van egy ilyen SMS is, tudjuk kitől: ,,Holokauszt nem volt, hanem lesz!'' <3

A bejegyzés trackback címe:

https://rnrszakosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr715397199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2013.07.09. 11:02:44

szép gyűjteményed van neked is. :D
siokbnkra - ez mi akart lenni?
miért és mikor lettem kizárva a revizionista körből?

Jamal_Fraser 2013.07.09. 14:07:25

@Kiflee: azt nem tudom miért lettél kizárva, gondolom bemartatok hárman aztán a weisz ezt írta. Mindenesetre nehezen tudok elképzelni olyan konstellációt, amiben Sanyi nagyobb revizionista, mint te, szóval néztem én is.

A Weisz sms-e meg magyarul: Hú te, Siófokra továbbra is az undormány sunák járnak.

:D

Noked-Lee 2013.07.10. 17:09:48

@Jamal_Fraser: egy beszélgetésünk miatt zártalak ki, mert azt találtad mondani:
"Hát, én már nem hiszem, hogy a mi életünkben lesz revízió"
sanyi ezzel szemben elképzelhetőnek tartotta. innen egyenes út vezetett, hogy a triumvirátus egyik tagját lecseréljük (és örülj, hogy nem kaptál selyemzsinórt)

Jamal_Fraser 2013.07.10. 20:02:37

@Noked-Lee: annyira előttem van, hogy ott részegen felháborodsz rajt és
- Na bazdmeg Vanya, ezt most megírom a Szőkének - felkiáltással nagy látványosan megírod az sms-t, a Maci még közben néz értetlenül, részegen és belekortyol a fröccsébe!

Noked-Lee 2013.07.11. 13:50:56

@Jamal_Fraser:
:D
dehogyis, tudod, hogy részegen gyűlölöm a teatralitást!
süti beállítások módosítása